說了那麼久, 終於都去了加洲紅, 終於都不是Neway 了
嘩, 新歌多到不得了, 開心得要死, 唱K 的樂趣又回來了
先點了可歌可泣 ( 點來看一下因為我未懂得唱 ) 及櫻花樹下
繼而再瘋狂喪點謝安琪周杰倫, 男女通殺! 唱個不亦樂乎
在螢幕上竟然見到有甜蜜蜜今夕是何年她慈我悲等新歌
那種感覺良久未試過, 要知我在Neway 已去到一個地步是不知唱什麼好
大部份都唱過太多次, 總不成次次都去唱痛愛明年今日
兩個人唱了5 個小時, 同行之人混吉的, 都不大唱, 結果我唱到喉嚨痛
不過都很開心, 可以的話我真的以後都不想再去Neway, 簡直有被騙的感覺
但為何加洲紅沒有NOW 足球台? 唉...
13 January 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Some Comments
Some Other Posts
-
其實就不是我個人今年第一次打邊爐, 不過與祖區人就是了 大家新年快樂呀! 這算不算是開年飯? ( 西曆 ) 雖然都未齊人 很開心有那麼多人去呀, 最難得是阿B 跟恆仔都能一起來 =] 選擇了去紅磡大家都未去過的老坑火鍋 ( 事實上只是我選擇的 ) 大家都不願拿主意, 那就...
-
忍不住又post 路線圖, 嘩, 吹正香港嗎? 真來一個10 號嗎? 看著有趣, 但這圖的準確度到底有幾高呢? 有時會懷疑天文台是否如此厲害, 竟預測到颱風會如何轉彎? 記得上年是沒怎麼打過風的, 而08 年的7~10月則每月一個颱風, 還債嗎? 掛8 號本是不錯的...




10 comments:
你終於去嘉洲紅
勁多新歌XDDDDDD
多到丫, 開心到死死下 XDD
你諗下我近乎一個人唱都唱左5個鐘XDDD
話時話尋日唱時有諗起你
下次一齊去~
我想唱理智與感情XDDDD
我o個日去左 neway ,因為以為加洲紅未有可歌可泣唱
聽你講 ..原來有..咁下次真係可以去加洲紅了^^
不過而家唱 k 又貴返 =_=
我o個日夜晚去, 79一個人咋 =]
世事豈能盡如人意 =D
睇波Neway 唱k加洲紅 XDD
唱K就專心唱K啦
睇咩波呀!!
睇波就落吧啦~~
下次帶神探去咪可以睇波...lor....=p
唔係呀, 我通常去睇波都係去karaoke睇, 睇完接住唱
咁我就要焗住去neway... =.=
某人... 你打算爛到何年何月....?
爛到過左年睇下改唔改到la~XDDDDDDDD
Post a Comment