30 March 2011
賞心悅目
爸爸總說買餐桌必定要買玻璃圓桌加真皮椅, 人多了也坐得舒服. 也必定要買歐洲製造的, 那才有質素, 他說, " 內地的, 哼! 一塌糊塗! " 爸是以專業人士身份給予我們專業的意見, 他看進眼裡的是質量, 但可惜, 我的水平太低了, 我看的是外表. 爸總說要耐用, 那其實不在我的考慮範圍內, 我又不是買五萬元的桌. 不過不論什麼價錢就算隨便買回來至少也會用它三五七年吧? 那既然我要天天對著它我當然買一款自己喜歡的起碼看著高興嘛! 我們買了不花巧大大方方但坐不了多少人的長方餐桌, 再配著極易弄髒的白色椅, 真是完美的配搭啊! 而且跟我的性格是多麼的匹配, 都是一般的不切實際呢! (笑) 有時做人都是同樣的道理吧, 再努力安排經營也會出意外. 倒不如少一點計算, 隨心喜歡就好了.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Some Comments
Some Other Posts
-
其實就不是我個人今年第一次打邊爐, 不過與祖區人就是了 大家新年快樂呀! 這算不算是開年飯? ( 西曆 ) 雖然都未齊人 很開心有那麼多人去呀, 最難得是阿B 跟恆仔都能一起來 =] 選擇了去紅磡大家都未去過的老坑火鍋 ( 事實上只是我選擇的 ) 大家都不願拿主意, 那就...


8 comments:
我很喜歡,
尤其張枱!
我自己超中意!!!
張枱好正,
簡潔明快,
尤其四張腳嘅方向位置,
簡單上見心思,
不過如果係我,
我實會成日抹嗰四隻腳,
唔俾佢有手指痕或塵積,
都幾花時間!
不但要抹那四隻腳, 還勁擔心白色椅弄髒, 又怕牛仔褲掉色坐上去時留下不能磨滅的花紋.... 哈, 貪靚的後遺症
噢~~隻料唔係咁易污糟啩?
係嘅就買唔過喎,
我自己買嘢除咗好靚外,
仲要耐用和容易清潔,
唔係好攞命架!
只係白色人造皮...
不過4張椅係買桌時送的 :)
哇哇哇~~~
我終於可以黎痴飯食LAR~~~
遲D啦, 遲D得閒D時就煮埋你飯 :)
Post a Comment