當你遇上心儀的對象, 排除萬難終於走在一起甜蜜地拍起拖上來時
忽然晴天霹靂, 對方的爸爸跟你的妹妹閃電結了婚, 你會怎樣做?
換作是你, 你會放棄還是不顧一切? 叫你妹妹一聲 " 奶奶 " ?
這是什麼鬼劇情? 看得人頭昏腦漲...
電視劇果然極盡戲劇效果, 不可能都變成可能了
現實中若有這樣的事發生在我身上 ( 當然其實是沒可能的 ), 我大概會發瘋
還要有一個如此討厭的媽, 真的不瘋掉都不行
自以為對別人好自把自為還理直氣壯是最討人厭的事, 無論出發點有多好都無補於事
這個劇集真有趣 =D
據說是80 集長劇對不對?
一眾師奶們可樂了, 有複雜倫理恩怨情仇大長篇慢慢享受呢!
05 December 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Some Comments
Some Other Posts
-
其實就不是我個人今年第一次打邊爐, 不過與祖區人就是了 大家新年快樂呀! 這算不算是開年飯? ( 西曆 ) 雖然都未齊人 很開心有那麼多人去呀, 最難得是阿B 跟恆仔都能一起來 =] 選擇了去紅磡大家都未去過的老坑火鍋 ( 事實上只是我選擇的 ) 大家都不願拿主意, 那就...
-
忍不住又post 路線圖, 嘩, 吹正香港嗎? 真來一個10 號嗎? 看著有趣, 但這圖的準確度到底有幾高呢? 有時會懷疑天文台是否如此厲害, 竟預測到颱風會如何轉彎? 記得上年是沒怎麼打過風的, 而08 年的7~10月則每月一個颱風, 還債嗎? 掛8 號本是不錯的...




11 comments:
倫理稱呼上是不能接受。。
但實際上也沒有抵觸。。
對蒙古人來説,兒子也可以搞媽媽噢~
其實本來真係冇咩問題, 可惜世俗眼光就會覺得好有問題
咁即係要睇當事人可唔可以顧身邊人感受了
尤其是中國人, 面子大過天呢...
我對豬肝補氣完全無興趣
一D都投入唔到佢0地的世界
我都係鐘意家好月圓多D囉~呵呵
怪不得D tempo那麽好賣,賣報紙也要送面紙啦~~
呢套野將一大串複雜關係拉長套野來講
本應40集可完的劇集 依家拉長80 xdd
早幾日你先話套劇唔好睇o家播XDDDD
係唔好睇架喇, 不過都幾搞笑丫
好似constance 咁, 有D 咁純情既美女既咩? 誇到爆
仲要由黎姿飾演, 說服力係零 xddd
我因為有bosco先睇下咋, 得咁少戲份, 都未必睇落去了
黎小姐好似拍親劇都係演D柔弱到癲o既角色...=___,=
唔係架都, 我見金枝綠葉呀銀咩針粉呀都唔係丫, 咪幾好
呢套咁純情....真係睇到....想扯巴佢xdd
女人真可怕=___=
神兄,呢樣野~其實我覺得好睇係咩人o家~XDDD
Post a Comment